2014. december 8., hétfő

Diktia Cinter!!!

unallowed love
Régebbi blogja, iratkozzatok fel légy szíves!^^
Ahoy!^^
Most egy kis hirdetéssel jöttem hozzátok, és egy kéréssel.: Aki írja ezt a blogot, nagyon jó barátom, és most egy új történetbe kezdett.Viszont, iszonyatosan parázik, ezért légy szíves, írjatok neki pár biztató szót! Most egy 5SOS fanfictionnel készül, aminek a linkjéz még nem tudom, de amint meglesz, itt megtalálhatjátok!:)
Addig is, itt egy blogja, ezen keresztül üzenjetek neki, vagy csatlakozzatok a facebook csoportjához!
ITT TALÁLHATÓ A FACEBOOK CSOPORT LINKJE

Az ÚJ blog prológusa.:
"Nem gondoltam volna, még a legmerészebb álmaimban sem, hogy majd egy olyan fiúval kell egy párt alkotnom, akit ki nem állhatok.
Persze a legjobb barátom mindennél fontosabb volt nekem, mégis nehezen egyeztem bele abba, hogy egy bandatársának a barátnőjét kelljen eljátszanom, csak hogy jobb legyen a helyzetük, amit persze a drága dobosuk rontott el, úgy ahogy csak lehet.
De mit képzeltem? Hogy majd minden zökkenő mentesen megy és annyival megúszom, hogy az újságok címlapján virítok Ashton Irwinnel, a 5 Seconds of Summer dobosával? Nem, ez sajnos nem ilyen egyszerű. Számolnom kellett volna azzal, hogy az újságírók és a paparazzók minden lépésünket figyelik és ha utcára lépek -akár egyedül, akár a göndör hajú álbarátommal- egy fotós mindig a képembe nyomja a kamerát, jobb esetben kicsit távolabbról kapnak le. Őket nem izgatja a magánszféra, se semmi más, csak az a lényeg, hogy eladjanak egy jó sztorit, amiből a srácok persze jól jönnek ki, velem ellentétben. Szembe kell néznek több millió utálkozó lánnyal, és azoknak üzeneteivel, leveleivel. Nem tudtam mibe vágok bele, de ez ellen már nem tudtam mit tenni. Muszáj voltam tovább boldognak tettetnem magam, egy olyan fiú mellett, akit a hátam közepére sem kívántam volna. De aztán minden fenekestül felfordult, akár csak az életem."

VISZONT  ugye említettem a régebbi blogját (fent található a fejléce), ami egy Harry Styles fanfiction (személyes kedvenceim egyike).
Unallowed Love <--------  Itt tessék tevékenykedni!:) (ide kérem azokat a kommenteket, ahol biztatjátok, kezeskedem afelől, hogy brillírozni fog!:) )

Most pedig *dobpergés* következzen a személyes üzenetem Cintinek!
Na ide figyelj csaje! Tedd el azt a ***** ásót, mielőtt még "elásod magad" és nézz kicsit körbe! Ott vannak az előző blogodon a feliratkozóid, nem csak a móka kedvéért vannak ott.Jönnek kommentek is, ami egyet jelenthet.: ÉRDEKLI őket, és tényleg szeretik az írásaid.
Nem szabad bizonytalannak lenned, mert, valljuk be, rohadtul van érzéked hozzá, és nyavalyoghatsz össze-vissza, ez nem fog változni. Kezdj el hinni magadnak, és másoknak. Külső szemlélő sokkal jobban felfogja a dolgokat, te túl elfogult vagy a történthez, a tökéletest is csiszolni akarod még..:)
 So halhass rám, mert tényleg megverlek ha bizonytalankodsz! Rád uszítom a kiheréltetett Kevineket, ráadásul az utóbbi időben kissé meghíztak, így jobban fáj, ha rád esnek.

1 megjegyzés: